LSK Summer rally

RZ1 – Vedení se ujímá Richard Nietsche následován Pavlem Krčmářem, Petrem Musalem a Márou Střihavkou. RZ-ta je krátká a proto zatím o nic nejde, rozdíly jsou minimální. Patrik Zítko má zapůjčené tlumiče od Martina Vorlíčka a fungují bezvadně. Do závodu nastoupili i Musalové, kteří ačkoliv startují ze zadních pozic, zajíždí velmi dobré časy – Filda 4-té místo, Petr je třetí.

RZ2 – Jede se opačně první RZ-ta. Dejw Mishalko dojíždí, ačkoliv má kameny v motoru. Vedení v RZ-tě a zároveň i v závodu se ujímá Mára Střihavka, který je těsně následován Fildou Musalem, Frantinem Doležalem a Michalem Bělkou. Třetí místo celkově drží Richard Nietsche. V celkovém pořadí je v prvních deseti vteřinách osm závodníků – může vyhrát kdokoli z nich. Je to asi zázrak, ale zatím nikdo nemá žádný defekt. Vyjímkou je Michal Šturma, který má vůli na zadní nápravě, protože má ojeté koule.

RZ3 – Přeskupení a poprvé se jede na kopec. První do cíle doráží fenomenální závodník Michal Bělka, který předvedl bezchybný výkon, za ním dorazil Frantin Doležal a Radek Toman. V celkovém hodnocení stále vede Mára Střihavka o vteřinku něco před Fildou Musalem a Richardem. Honza Novotný nedojíždí, protože se mu ulomila levá přední poloosa. Ostatní zatím bez problémů. Michal Šturma zvažuje výměnu péra, to jeho se mu zdá malé a měkké.

RZ4 – Opět se jede opačně předchozí RZ-ta. Nejrychleji trať projel Dejw Mishalko následován Michalem Bělkou a duem Musalů z nichž rychlejším byl ten starší. Po této RZ-tě je servis, takže všichni čistí a ladí své modely. Mára Havlíček má „v prdeli“ řízení. Michal mění péro. Honza Novotný nenastoupil do RZty, protože nestihl opravit poloosu. Pořadí na špici závodu se změnilo, novým lídrem je Filda Musal, Mára je druhý a na třetí příčku se prodral (i přes drobnou nadváhu) Michal Bělka. Stále je to napjaté, v prvních deseti vteřinách je devět závodníků.

RZ5 – Nejrychlejší je duo Musalů, tentokrát je rychlejší Filda, za nimi dojíždí Frantin Doležal. Šimon Martan si vybírá servis a mění spojovačky horních ramen. Celkové pořadí se nemění.

RZ6 – Radek Toman nestartuje, protože mu nejde zapnout auto, závadu se mu nakonec nepodařilo opravit a vybírá si VP-čko. Závada ho sestřelila ze sedmé pozice až na pozici dvacátou! RZtu vyhrává Dejw Mishalko před Richardem Nietsche a Frantinem Doležalem. Pořadí na špici se mění, Mára Střihavka se opět propadá, když se před něj dostává Dejw Mishalko.

RZ7 – Vítězí Richard, druhý dojel Dejw a třetí je Frantin. Mára dojíždí až pátý a tím opouští pomyslné celkové stupně vítězů a posouvá se na čtvrté místo. Jeho místo v celkovém pořadí zaujal jeho týmový kolega Richard Nietsche. Martin Šnytr nedojíždí, opouští závod a stará se už jen o občerstvení startujících.

RZ8 – První dojíždí Mára Střihavka následován Dejwem. V celkovém pořadí si prohodili místo Mára s Richardem, ostatní víceméně beze změn. Ráďa Toman se prodral až na sedmnáctou příčku, ale dál už to asi nepůjde… Následuje servis a poslední dvojice RZet dneška.

RZ9 – Mára Střihavka před RZtou dává do svého auta lehčí baterii – poslední šance na zlepšení, jestli si chce zachovat šanci na celkové vítězství v šampionátu, tak musí dojet před Dejwem. V cíli je vše jinak, Mára dojíždí až na dvanácté pozici a celkově se propadá až na šesté místo. Na první místo celkově se probojoval Frantin Doležal, který na 100% využívá zaváhání mladíků. V RZtě druhý dojíždí Michal Bělka a třetí Radek Toman – veliká škoda, že se mu rozbil vypínač v RZ6. Smůla postihla i Šimona Martana, který si vybírá VP – povolený kuličkový diferenciál.

RZ10 – Je rozhodnuto po dojezdu je jasné výsledné pořadí: Frantin – Dejw – Michal Bělka. Frantin udržel nervy na uzdě a jel na jistotu. RZtu vyhrává Petr Musal, kterého následuje Michal Bělka a Richard Nietsche.

Počasí nám přálo, tratě byly dobré až na vytahané kameny. Některým to jelo a některým ne (např. autorovi tohoto komentáře). Za čtrnáct dnů se uvidíme v Benátkách.


Rozhovor dne s týmem DTS (Marek Havlíček):

První obligátní otázka, odkud jste přijeli?

Ze Žacléře, řada lidí si myslí, že je to v Polsku nebo na konci světa, ale není. Žacléř je situován v Rýchorském výběžku, což je východní brána Krkonoš.

Popiš Váš tým…

Počátky našeho týmu sahají do roku 2011 kdy po velké rodinné ztrátě našeho největšího tahouna a šéfkonstruktéra, jsme mu pro potěchu zakoupili buginu a posléze jsme narazili na partu nadšenců, kteří mají vozítka jiné specifikace a běhají za nimi a to nás nadchlo mnohem více než řídit vůz z nějaké rozhledny. Náš tým je čistě rodinný a odtud také pramení náš název DTS – děda – taťka – strejda. Nejmladším členem týmu je Kája – vycházející hvězda, nebo alespoň v to doufáme. Nejstarším členem je děda – Vašek Toman, který je duchovním otcem našich podvozků, což jsou Xray T2 009. Začínali jsme na podvozku Tamyia TB02, ty už v našem týmu jezdí jen Kája. Já tedy taťka se starám převážně o elektronickou část. Strejda Ráďa je naším nejlepším jezdcem, když zrovna nemá poruchu (psáno před RZ6 :-( ). Na podvozku vozíme kastli vlastní konstrukce, čímž je Volkswagen Polo R WRC. Všichni by jí chtěli, ale my je neprodáváme, udělali jsme si je jen pro sebe. Nechceme se dostat do křížku se zákonem a hlavně s Volkswagen motorsportem.
Účastníme se akorát SafariCupu, žádné jiné šampionáty nejezdíme. Příležitostně jezdíme Kobru a jiné závody. Sami pořádáme vložený závod v Žacléři – 26. 9. 2015 RC sprint rally Rýchory – tímto jste všichni srdečně zváni!
Letošní sezóna trochu takový útlum, auta jedou dobře, ale vzhledem k tomu že ostatní týmy změnily techniku, tak se jim daří a každá naše chyba je tvrdě trestána. Chtělo by to víc jezdit…


Kompletní výsledky naleznete zde

a zde jsou nebo budou klubová info, fota a videa od
DVB teamu
RC Clubu Čistá
Pavla
RC teamu Benátky
Honzy
Teamu Lančia Martini
RC Kobry
RC teamu DTS Žacléř
Uhláku
Novo teamu

2951 přečtení | 06. 09. 2015

LIVE Výsledky



Novinky

Martinova kantýna - 06-05-2019

V letošním roce už na závodech ve Dvoře bude pravidelně fungovat Martinova kantýna, takže pivo, káva, klobásy k dispozici.

Sezóna 2019 - jednotné pneu - 15-03-2019

Jak již bylo předem avizováno, bylo pro sezónu 2019 rozhodnuto o zavedení jednotných pneumatik. Bude se jednat o pneumatiku Kobra Blok ve všech jejích typech s možností úprav. Pneumatiky budou předepsány pouze pro šotolinové závody, u asfaltových závodů výběr pneumatik omezen nebude. Prvním závodem, kde bude použití těchto pneumatik předepsáno, bude 27.4.2019 Rally Venezia v Benátkách. Kluci z Kobry slíbili, že první gumy budou k zakoupení na Pražské rally. Samozřejmostí bude možnost zakoupení gum i na dalších závodech. Informace o prodeji gum budou kluci z Kobry vkládat do diskuze. Tak ji sledujte.

Změna fotografie vozu v profilu. - 31-01-2019

Pokud si budete nahrávat do profilu jinou fotku vašeho speciálu a po nahrání nové se vám bude stále zobrazovat původní, obnovte stránku klávesou F5 a mělo by to být v pořádku.

Registrovaný jezdec

Jméno: Heslo:

Registrace do šampionátu - Zapomenuté heslo

Celkem 713948
Listopad 2480
Dnes 2
Online 1

Optimalizováno pro IE7+, Mozilla Firefox, Opera Browser, Google Chrome | (c) Adam Brentner | powered by phpRS | administrace